Olvasókör oktatásról, társadalomról és Európáról - Arató Gergely blogja

Népiskola

Népiskola

Ön liberálisként beszél, de az ön kormánya egyáltalán nem liberális

2014. október 01. - Tanbácsi

Rike Karlson arról kérdez, hogy mi a véleménye a médiatörvényről. Navracsics: gyümölcsőző párbeszédet folytattunk az európai intézményekkel és megtanultuk, hogyan kell sikeren képviselni az érdekeinket és megegyezni.

Yana Toom a magyar kormány oktatáspolitikája után hogyan fog kiállni a közös európai oktatási ügyek mellett. A roppant rövid válasz: ha lenne bármilyen Európa ellenes tendencia a magyar oktatásban, akkor fellépnék ellene biztosként.

Curzio Maltese: ön liberálisként beszél, de az ön kormánya egyáltalán nem liberális. Én újságíróként nem dolgozhatnék szabadon Magyarországon. Hogyan kívánja az európai állampolgárságot népszerűsíteni, ha az ön kormánya üldözi a civil szervezeteket. Navracsics: én szeretek civil szervezetekkel dolgozni, Amikor tárgyaltam a norvég és a svájci kormánnyal a finanszírozás visszásságairól minden rendben volt.

 Mircae Diaconu (ALDE): ön tagja volt a magyar kormánynak és a Fidesz elnökségének, részt vett a médiatörvény és többi megszorító törvény meghozatalában, így szembeszállt az európai értékekkel.Navracsics: a magyarok hisznek a kultúra szabadságában. Engedje meg, hogy visszautasítsam, hogy Európa ellenes vagyok. Én mindig az európai integráció mellett álltam, akkor is, amikor Magyarországon nem volt népszerű.

A bejegyzés trackback címe:

https://nepiskola.blog.hu/api/trackback/id/tr10012111969

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása