Olvasókör oktatásról, társadalomról és Európáról - Arató Gergely blogja

Népiskola

Népiskola

Egy titkos társaság - Andrassew Iván távoli naplója

2010. augusztus 29. - Tanbácsi

Azt lehetett tudni, hogy Harry Potter szóba kerül, ha jön egy kereszténydemokrata az oktatás élére, mert már az egyház is elítélte ezt gyermekrontó művet. Már akkor sem értettem ezt a túlbuzgó kiátkozást, de túl sok dolog van, amit nem értek, miért pont ezt. Gyorsan el is olvastam azokat a borzalmasnak mondott könyveket, és megállapítottam, hogy egy kitűnő író, kitűnő művei, és sokkal kevesebb bajt okozhatnak, mint a borzalmas japán rajzfilmek, például.

 

http://andrassew.blogspot.com/2010/08/egy-titkos-tarsasag.html

A bejegyzés trackback címe:

https://nepiskola.blog.hu/api/trackback/id/tr662464861

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_24022 2010.08.29. 21:57:32

Már olvastam a blogon! Jól voltam vele!

Ismeretlen_12513 2010.08.30. 01:19:26

Közben nekem leesett egy amolyan tantuszféle. Csak hírből ismerem a Harry Pottereket, mert a frankfurti könyvvásáron láttam a körülötte vert szupermarketing kezdetét, és elment tőle a kedvem. Hanem a hírekből azt is tudom, hogy a Vatikán tulajdonképpen finoman kiátkozta a sorozatot, hogy mindenféle ördöngösségre, mágiára oktatja a zsenge lelkeket. Index librorum prohibitorum ugyan 1966 óta nincsen, de a Pottereket keményen megbírálták. Nem ez a baja a kereszténydemokrata tanhölgynek a könyvvel?

Ismeretlen_54211 2010.09.01. 20:40:58

Igaz, medve, és ahogy nézem az angol tanítást is betiltja, nehogy valaki is el tudja majd olvasni, ha már itthon bezúzták a könyveket. :)))
süti beállítások módosítása